فروش ترول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

برای خرید یا خرید طلایی لطفا ادرس ایمیل خود را از طریق نظر ارسال نمایید اگر شما تمایل به خرید ترول ندارید ونمی خواهید هزینه پرداخت کنید خرید طلایی بکنید

خرید طلایی چیست؟ 

خرید طلایی بدون آنکه شما پولی بپردازید میتوانید عکس ترول بخرید  

چگونه؟

آدرس ایمیل و وبلاگ خود را ارسال نمایید اگر وبلاگ ندارید همان آدرس ایمیل خود را ارسال نمایید. لطفا نام ونام خانوادگی خود را هم ارسال نماییید

***ادرس ایمیل من  فردا جمعه مورخ:1393/4/12 روی وبسایت است***

وقتی ادرس ایمیل شما به دست من رسید من ایمیلی به شما ارسال خواهم کرد وشما آن فرم را پرکرده و به سوالات من جواب خواهید داد بعد من از طریق ایمیل ترول ها را به شما تحویل خواهم داد.

*****************************************************************باتشکر مدیریت***********





:: برچسب‌ها: >>><<< , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : سید حسین موسوی
ت : پنج شنبه 12 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
احمد...مرادی در تاریخ : 1393/4/13/5 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
تنها طرح در تاریخ : 1393/4/12/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
تنها طرح در تاریخ : 1393/4/12/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی